travelads

Saturday, September 16, 2017

Firstime mag Food Haul | What I got Birthday Gift | 🇸🇪


Hej supervänner! Undrar du vad jag fick för min födelsedag? Kom med mig till en annan fantastisk dag i vårt liv här i sverige. Jag hittade några bra saker i papperskorgen LOL med böcker, ljushållare och inomhus växten. Hoppas växten överlever eftersom det är lite torrt nu. Annat än det jag är så glad över de saker jag hittade :) de säger att det finns en kruka med guld i papperskorgen!

Hello Superfriends!  Wondering what I got for my 33th birthday? :) .  Firstime ko mag grocery haul at firstime ko rin magdumster diving *charoot hahaha namulot ng basura ang peg hahaha :D *Disclaimer  display,tanim at pocketbook lang namn yun na pwede pa magamit nyahaha  :D If you miss me feel free to watch dahil Haymiss you all guys!!

DISCLAIMER: Not a sponsored video

For business inquiries mail me: mitchhy2002@gmail.com

I hope you all enjoyed watching my video if you did please like 👍subscribe and leave comment down below . I would be happy to read it all ..💜💜💋💋

Beautiful quotes to share 📖 :
"Recycling turns things into other things. Which is like MAGIC."
😊🎡🎡 

❤ See you on my next video ko po ;) 
Take care mmmwuah! ❤



🌼Support donation🌼

 Running a blog & Youtube takes a lot of time, money and effort. Become a part of a selfless patron by buying me a coffee ☕ or sponsoring a post is really a big help! Your support is highly appreciated and it really means a lot to me. I DO Thank you :)



No comments:

Post a Comment